Co potřebujete na terapii + opatření v Covid době

Jako zdravotnické zařízení funguji v normálním režimu i když je vyhlášen nouzový stav, jen je potřeba dodržovat opatření, aby se onemocnění nešířilo, a abychom mohli my zdravotníci poskytovat normální péči vám všem, co naši péči potřebujete.

Poprosím vás o dodržení těchto několika bodů, pokud máte zájem o terapii u mne:

1. Ať je či není nějaká epidemie, tak vás poprosím o zprávu od lékaře – praktický lékař, gynekolog či rehabilitační lékař – buď přímo FT poukaz nebo aspoň věta v textu, že lékař rehabilitaci doporučuje a případně napíše doplňující diagnozy a cíl terapie. Chápu, že pro vás může být obtěžující si toto obstarat, ale i díky této spolupráci s lékaři vám můžu nabídnout co nejlepší péči. Navíc lékař díky tomu bude informován, že svoje obtíže máte zájem řešit komplexně a zpětně i on může vidět výsledky práce fyzioterapeuta při řešení problémů s otěhotněním, inkontinencí či bolestí v těhotenství a diastázy po porodu. Pokud by lékař nechtěl žádanku z nějakého důvodu vypsat, odkažte ho přímo na mne nebo zde na mé stránky, kde vysvětluji jaké metody používám a proč žádanku od lékaře potřebuji.
  2. Na terapii nepotřebujete ani převlečení, ani ručník. Používám na lehátko prostěradlo, které po každém klientovi/klientce měním.

3. Na terapii přijďte přesně na čas ať se nezdržujete v čekárně. Pokud bych před vámi ještě měla klientku či klienta, tak se s vámi domluvím a počkáte buď ve společných prostorách domu nebo před domem, kde si vás potom vyzvednu.

4. Budete potřebovat buď nanoroušku či respirátor, kterou budete mít po celý průběh terapie. Případně je možné si u mne respirátor FFP2 za 40 Kč koupit s prokázanou účinností víc než 95% filtrace.

5. V ordinaci mám k dispozici dezinfekci na ruce, kterou prosím použijte hned při příchodu.

6. V ordinaci vás poprosím o podepsání čestného prohlášení a GDPR a Souhlas klienta s poskytnutou léčbou, které pro vás budu mít vytištěné nebo si toto vklidu doma pročtěte a již vytištěné a podepsané donesete. Svým podpisem stvrzujete, že nejste v karanténě a není vám známo, že byste mohl/a mít Covid či jiné infekční onemocnění.

7. Věřím, že pro nás tato doba může být zkouškou ohleduplnosti vůči sobě navzájem a že v ní se ctí obstojíme a vše ve zdraví zvládneme. Děkuji