Poporodní cvičení on-line

Ráda byste začala po porodu cvičit, ale tak úplně nevíte odkud začít.

Na cvičení jste již chodila, ale nyní se na něj nedostanete, ale sama se cvičit nepřinutíte a vlastně si cviky ani moc nepamatujete.

Nejste si jistá, jestli cviky, které cvičíte vám nezhoršují diastázu.

Už jste sice dýl od porodu, ale při nošení miminka vás bolí záda, se svaly pánevního dna to také stále není jak jste znala z období před těhotenstvím.

Potřebujete si vy sama určit čas, kdy budete v průběhu dne cvičit, protože je teď náročnější období s miminkem a najít si půl hodinku v kuse na cvičení je zkrátka každý den jinak.

…pokud jste se aspoň v něčem našla, tak věřte, že bude stát za to, zkusit si s námi on-line kurzem projít. Cvičení je zaměřené od základů posilování středu těla, aktivaci chodidel, posílení mezilopatkových svalů, naučíme se v průběhu 8 půlhodinových lekcí posilovat svaly pánevního dna. Protáhneme se, svaly pánevního dna se naučíme i relaxovat.

Necelá půlhodinka bude pro vás čas, který si určitě minimálně dvakrát v týdnu pro sebe najdete. Zároveň to je čas, který bude stačit k tomu, abyste se vše naučila a cítila se po cvičení lépe. Videa budete mít celý měsíc volně k dispozici, můžete si je libovolně pouštět znovu a znovu.

První verze kurzu bude probíhat od 19.10.2020 a poběží 4 týdny, ve kterých dvakrát týdně vždy v pondělí a ve čtvrtek dostanete na váš email odkaz na nové video. Zároveň budete moct vznášet dotazy, sdílet své pokroky a co vás ke cvičení napadne v uzavřené skupině na Facebooku. Kurz bude za symbolických 200 Kč na celý měsíc a pokud jste aspoň po šestinedělí nebo aspoň 2 měsíce od porodu CS a o kurz máte zájem, tak se přihlaste na email: s.monique@email.cz nebo na Facebooku Fyziomonika do zprávy. Pokud si nejste jistá, jestli je kurz vhodný pro vás, tak také klidně napište a domluvíme se. Do kurzu se můžete přihlásit i kdykoli v průběhu měsíce, protože videa budou k dispozici celý měsíc i zpětně. Jen čím později se přihlásíte, tím víc videí budete muset zvládnout naráz :).

Ke cvičení budete potřebovat odhodlání se pustit do měsíční výzvy, která vás možná bude motivovat pokračovat ve cvičení sama doma i dál :). Doporučuji nějakou podložku – karimatku. Z pomůcek se vám bude hodit ježatý míček (ježek).

Budu se těšit na vaše dotazy, přihlášení se i na virtuální setkání při cvičení.

MoniKa