Moje Fyzio

Relaxace po porodu

Části kurzu:

Photo by Alexander Schimmeck on Unsplash

Krátká relaxace či uvědomění si sebe, kterou si můžete pustit (a později už jen vybavit a udělat sama) v jakékoliv volné chvilce, když si vzpomenete. Rychlá prevence stresu, úzkosti a emočního vypětí, kterou zároveň trénujete schopnost se uvolnit a naladit sama na sebe v každodenním shonu. Hodí se na kteroukoliv denní i noční dobu, stihnete ji na záchodě, při krátkém spánku dítěte, nebo když je zabráno do nějaké činnosti, před spaním, když už nemáte energii na nic, než jen hned padnout do postele do bezvědomí a v mnoha dalších situacích, které budete moci objevovat sama

Krátká relaxace č. 1

Krátké zvědomení a uvolnění těla a hlavně těch částí, kde se často hromadí napětí při stresu. Když si budete dělat relaxaci později už bez nahrávky, můžete si lépe sama dávkovat, čemu chcete věnovat více času a čemu méně. Když budete mít času více, můžete trénovat delší dobu zaměření na dech a pojmenovávání nádechu a výdechu. Tahle technika sledování dechu je prakticky základem buddhistických meditací i technik všímavosti (angl. mindfulness) a pomáhá trénovat celkové zklidnění mysli.

Hudba: „Mesmerize“ from Kevin MacLeod (incompetech.com), Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License, http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Připravte si: nic, než nanejvýš 7 minut pro sebe“

1. krátká relaxace